REFUND POLICY
EN
Generally, I do not take back products. I am a small business owner and do not sell items that are size or fit dependent.
If you still want to discuss something about your product, you can always email me at info@studiomonti.nl. Do this within 14 days of receiving your order.
If in an exceptional case we agree that you may return the product, the shipping costs will be for the buyer. When I have received the item in good order, I will refund the purchase amount. This does not include shipping costs.
Items returned without consultation will not be accepted and you will not receive a refund.
DAMAGE TO YOUR PRODUCT
Has your product arrived broken or damaged? Please report this to info@studiomonti.nl within 3 days of receipt and enclose a photo.
You will receive a new copy of the product free of charge.
NL
In principe neem ik geen producten terug. Ik ben een kleine ondernemer en verkoop geen artikelen die afhankelijk zijn van een maat of pasvorm.
Mocht je toch iets willen bespreken over je product, dan mag je me altijd mailen op info@studiomonti.nl. Doe dit wel binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
Mochten we in een uitzonderlijk geval overeen komen dat je het product terug mag sturen, dan zijn de verzendkosten hiervan voor de koper. Wanneer ik het artikel goed heb ontvangen, stort ik het aankoopbedrag terug. Dit is exclusief verzendkosten.
Artikelen die worden teruggestuurd zonder overleg, worden niet geaccepteerd en je ontvangt geen geld terug.
BESCHADIGING VAN JE PRODUCT
Is je product kapot of beschadigd aangekomen? Meld dit dan binnen 3 dagen na ontvangst via info@studiomonti.nl en stuur een foto van de beschadiging mee.
Je ontvangt kosteloos een nieuw exemplaar van het product.